ZF IT Generation. Remus Rădvan, head of venture strategy, Wayra UK: Antreprenorii trebuie să înveţe să discute cu corporaţiile, să vină cu un discurs diferit faţă de cel pentru investitori
♦ „Antreprenorii trebuie să explice de ce start-up-ul lor poate crea valoare pentru acea corporaţie“.
Fondatorii de start-up-uri trebuie să înveţe să-şi prezinte...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Investiţi în România! Daniela Burcă, COO la Prysmian: Investim în creşterea producţiei la Slatina, dar şi în cercetare-dezvoltare şi într-un centru de IT în România
- Educaţie, stil de viaţă şi wellness. România, ultima în UE la educaţia digitală a adolescentelor
- Educaţie, stil de viaţă şi wellness. Elevii români, campioni mondiali la robotică
- Analiză Tendinţe. Analiza de luni. Cum a devenit România un hub pentru centrele de tehnologie ale marilor companii internaţionale, de la Mega Image, Lidl şi Metro la Hornbach, H&M şi Estee Lauder
- S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“