Start-up Update
ZF IT Generation. Marius Dosinescu, Adverlink.net - marketplace pentru „publisheri şi advertiseri“: Vrem ca anul viitor să ajungem la 1.000 de clienţi cu o medie de 200 de euro a abonamentelor lunare. După România, planul este să mergem către SUA, Canada şi Marea Britanie
♦ Până acum, 30 de publisheri s-au înscris pe platforma Adverlink.net, dintre care patru sunt activi în prezent ♦ Totodată sunt înregistraţi şi 40 de advertiseri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Start-up-ul FieldOS ţinteşte afaceri de până la 800.000 de euro şi dublarea numărului de clienţi în 2025. „Avem un parteneriat cu Orange Business prin care ajungem la companii mari din utilităţi, transport public, aeroporturi, universităţi sau producţie.“
- Amazon este pe punctul de a folosi mai mulţi roboţi decât oameni în depozitele sale
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 30 iunie 2025
- Aplicaţia zilei: SeaPeople: Boat, Fish, Paddle
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Choco