ZF eCommerce Summit 2023. Ce poate susţine creşterea pieţei de eCommerce? Diversificarea gamelor de produse şi dezvoltarea unor magazine online specializate. Tudor Mihăilescu, COO, eMAG Grup: Oamenii vor căuta în online o gamă mai largă de produse şi servicii, iar estimările de creştere de două cifre privind sectorul de ecommerce sunt realiste
♦ Tania Papagiannopoulou, managing director, Wellness Solutions INC: În România este o oportunitate mare privind sectorul de eCommerce. Cred că România este centrul Europei, nu numai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail. Deficitul comercial şi lipsurile din producţie pot fi acoperite doar cu o colaborare între retaileri şi producători pentru investiţiile de mâine. „Împreună putem fi mai puternici“
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 11 mai 2025
- Aplicaţia zilei: ABC & Math for kids
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Rapydv
- Urmează miercuri 14 mai conferinţa ZF Cybersecurity Trends 2025 – cum construim rezilienţa în faţa atacurilor?