Tudor Mihăilescu, şeful hipermarketului online Freshful, parte din grupul eMAG: Ţintim afaceri de 500 de milioane de lei anul acesta şi pregătim un al doilea depozit pentru a atinge pragul de 2 miliarde de lei. „Logistica proprie este cheia”

Freshful, hipermarketul online din portofoliul grupului eMAG, a încheiat anul 2024 cu o cifră de afaceri de 357 de milioane de lei şi peste 1,2 milioane de comenzi livrate. Compania ţinteşte...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.