Telekom continuă contrele cu grupul Discovery: Am pierdut câteva sute de clienţi TV după ruperea contractului. A fost o decizie bună. Grupul încearcă o lovitură de imagine: Ghiţă Ciobanul, care a devenit celebru în reclame pentru Vodafone, „portat“ în campaniile publicitare ale Telekom

Grupul Telekom a pierdut doar câteva sute de clienţi ai serviciilor sale de televiziune după ce a rupt la finele anului trecut contractul cu gigantul american Discovery, ceea ce arată că...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.