Start-up-ul local Cartloop a câştigat 225.000 euro la How to Web
Start-up-ul Cartloop din Oradea, care a lansat în aprilie o platformă de marketing conversaţional folosită deja de sute de magazine online din SUA, Canada, Marea Britanie şi Australia, a...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum pot să îmi fac un magazin online? Cât costă, cât durează şi care sunt principalele provocări cu care te poţi confrunta, de la startup-uri la mari companii
- Signal nu va înlocui WhatsApp. O spune chiar Brian Acton, omul care este co-fondator al ambelor aplicaţii şi preşedinte al Fundaţiei Signal
- Gigantul Xiaomi, al treilea cel mai mare producător de smartphone-uri din lume, a fost inclus de americani pe „lista neagră” a companiilor care ar avea legături cu armata Chinei
- •METRO lansează o platformă de soluţii digitale pentru firmele din HORECA. ”Contextul actual face ca majoritatea clienţilor să caute produse HoReCa în mediul online”
- Platforma de livrări foodpanda lansează o reţea de magazine proprii, pandamart, de unde utilizatorii pot comanda produse cu livrare în 30 minute