Povestea fabuloasă a vânzării LiveRail, un start-up pornit în Cluj în 2007, după o întâlnire la o bere, către Facebook: Întâi am cerut 1,1 mld. de dolari, iar ei ne-au oferit 78 mil. dolari. până la urmă au fost 500 mil. euro. După doi ani, gigantul american l-a închis pentru că s-au schimbat şefii
După şase ani de la tranzacţia prin care Facebook a cumpărat LiveRail - o platformă de publicitate online care îşi are originile în Cluj - cei doi români care au fost cofondatori în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2018 în business
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2017 în business
- Adrian Dinescu, directorul IMT Bucureşti: Proiectul de revitalizare a microelectronicii a început în forţă, dar ne-am lovit de situaţia de pe piaţa construcţiilor
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- Mesajul campionilor creşterii din România din topul Deloitte Technology Fast 50 Europa Centrală: „Ne lipseşte uneori curajul de a intra agresiv pe alte pieţe. Deşi avem cea mai bună tehnologie, trebuie să învăţăm să o vindem cu încredere. Lucrăm mult la s