Povestea fabuloasă a vânzării LiveRail, un start-up pornit în Cluj în 2007, după o întâlnire la o bere, către Facebook: Întâi am cerut 1,1 mld. de dolari, iar ei ne-au oferit 78 mil. dolari. până la urmă au fost 500 mil. euro. După doi ani, gigantul american l-a închis pentru că s-au schimbat şefii

După şase ani de la tranzacţia prin care Facebook a cumpărat LiveRail - o platformă de publicitate online care îşi are originile în Cluj - cei doi români care au fost cofondatori în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.