Numărul de conturi Facebook din România a crescut cu 20% în T2. 70% din clienţi intră de pe mobile
La nivel global, Facebook a raportat în trimestrul al doilea venituri de 2,9 mld. $ şi 1,32 miliarde de conturi. Încasările companiei americane din România sunt şi ele cu siguranţă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lucian Baltaru, CEO, Sameday: Continuăm în 2025 să extindem reţeaua într-un mod accelerat. Păstrăm nivelul de investiţii la 50-60 de milioane de euro pe an
- Doina Vîlceanu, director de marketing, Content Speed: Următorul nivel e digitalizarea comerţului B2B – tot ce înseamnă distribuţie. B2C a ajuns la 6 mii de miliarde şi B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari. În B2B sunt cifrele mari şi avem nevoie de fu
- Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În prezent, 80% din traducerile produselor sunt făcute automat folosind AI. Un seller român care îşi listează gama de produse în Bulgaria şi în Ungaria adaugă circa 15% la vânzări pe fiecare di
- Phil Hobson, Affinity Leader International, Marsh: Cred că vom înregistra o creştere cu două cifre în România anul acesta, este un business bun pentru noi, este o piaţă foarte competitivă
- Nicoleta Iancu, Customer Care & CX Director, eMAG Group: Am crescut gradul de satisfacţie al clienţilor ca urmare a interacţiunii cu chatbot-ul Dana până la 84-85%, foarte aproape de rezultatul agentului uman, de 90% - 91%