Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte al Nikon: Suntem lideri pe piaţa foto din România şi vrem să ne menţinem poziţia. Producătorul japonez de echipamente foto a înregistrat în 2018 o cotă de piaţă valorică de 58,3% pe segmentul aparatelor foto profesionale - D-SLR
Compania japoneză Nikon, unul dintre cei mai mari producători de echipamente foto din lume, a vândut anul trecut peste 15.000 de aparate foto în România din toate categoriile de produse -...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum arăta Ziarul Financiar la începutul anilor 2000, ce scria, cum scria, despre cine scria? Cum arată ZF acum, după 27 de ani? Urmăriţi ZF Live luni, 17 noiembrie, ora 12.00, cu Radu Stoica, reporter la ZF la începutul anilor 2000, în prezent şeful pentr
- Nedim Baytorun, CEO, Vodafone România: România nu trebuie să rateze trenul care o poate plasa ca un hub regional digital
- Coloşii tech americani intră în hora investiţiilor verzi în Europa, inclusiv în România
- România are la tot pasul oportunităţi de a se transforma cu ajutorul AI. „Această tehnologie poate face diferenţa, ajută la creşterea productivităţii, la a crea o cu totul altă dinamică în piaţă“
- Strania ascensiune a 4iG, firma de suflet a premierului maghiar Viktor Orban