Nedim Baytorun, CEO, Vodafone România: România un trebuie să rateze oportunitatea de a deveni un HUB digital. Pe zona de retail, viitorul va depinde de o eventuală transformare semnificativă. Zona de B2B rămâne un motor de creştere
România nu trebuie să rateze trenul care o poate plasa ca un HUB regional digital, iar pentru acest lucru trebuie să existe în continuare investiţii semnificative. Piaţa de telecom este în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bogdan Putinică, Managing Director - Central, Eastern, South-East Europe and C.I.S., Wonderful: Există un interes grozav, toată lumea vrea să vorbească despre AI mai ales că aceste conversaţii despre AI cu experţi sunt destul de rare. Când ştii cum să fol
- Nedim Baytorun, CEO, Vodafone România: România un trebuie să rateze oportunitatea de a deveni un HUB digital. Pe zona de retail, viitorul va depinde de o eventuală transformare semnificativă. Zona de B2B rămâne un motor de creştere
- Pavel Popescu, vicepreşedinte, ANCOM: România nu există pe harta AI a lumii. România trebuie să decidă în următoarele şase luni, maxim un an, dacă vrea să existe pe harta AI-ului global. AI-ul, nu e o simplă bulă, e un val în faţa căruia stăm
- Exclusiv ZF Corporate Iulian Stanciu, preşedinte executiv eMAG, vicepreşedintele Confederaţiei Patronale Concordia: Pentru a pune la treabă inteligenţa pe care România o are, avem nevoie de investiţii în cercetare şi educaţie
- ZF Live. Silviu Homoceanu, fondator şi CTO, Deltia: Avem trei ani de activitate şi suntem deja în peste 20 de fabrici, majoritatea în vestul Europei. Avem şi un prim client în România, o firmă de provenienţă franţuzească, cu fabrică la Oradea - produce si