Mihai Guran, CEO al SalesOMMO: Vânzările se vor baza în continuare pe oameni, chiar dacă performanţele AI au explodat. Strategia de optimizare a interacţiunilor dintre vânzători şi clienţi poate aduce creşteri de productivitate de 30-40% pentru IMM-uri
♦ Peste 81% dintre organizaţiile de vânzări mari au experimentat deja AI-ul pe parcursul anului trecut, dar doar jumătate dintre acestea au decis să implementeze sistemele în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Huawei şi-a reconfigurat strategia de business: Compania atacă segmentul IMM-urilor cu o suită de soluţii inteligente şi intră totodată şi în competiţia de pe piaţa stocării de energie industrială
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- Aplicaţia zilei: Cambly - Learn English
- UN UNICORN PE ZI: Fal.ai
- Start-up pitch. Marian Oprea, CEO şi cofondator, Thia.work, o platformă care transformă birourile goale în spaţii de coworking automatizate: Căutăm o finanţare de 2 mil. euro. „Vrem să ajungem la 150 de spaţii integrate în 18 luni“