Marius Baciu, Hisense România: În 2024 am avut vânzări de peste 50 mil. euro pe plan local, aproape dublu faţă de 2023. Anul acesta ne extindem pe zona de electrocasnice premium şi lansăm noi categorii de produse

♦  Televizoarele şi aparatele de aer condiţionat sunt principalele motoare de creştere ale brandului Hisense pe plan local  ♦  În timpul Euro 2024, Hisense a atins o...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.