Magazinul online NeaKaisa.ro şi-a crescut afacerile cu 130% în 2020, la 15 mil. lei: au explodat vânzările de lavoare şi baterii colorate. „Ţinta noastră pentru 2021 este să depăşim pragul de vânzări de 20 milioane de lei, luând în considerare o creştere de 30% faţă de anul precedent.“
Magazinul online NeaKaisa.ro, specializat în comercializarea online de obiecte sanitare pentru baie şi bucătărie, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane lei, în...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia principalilor indicatori de business ai companiei Orange România Communications
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 4 iunie 2023
- Aplicaţia zilei. Swift Playgrounds
- Centrul de tehnologie al Deutsche Bank din Bucureşti a raportat afaceri de 529 mil. lei în 2022, mai mari cu 41%
- Bogdan Florea, fondator şi co-CEO, Connections Consult: România generează 70% din venituri, fiind cel mai mare contribuitor la cifra de afaceri a grupului, şi probabil va rămâne aşa în 2023 şi 2024. Estimăm afaceri de 15 mil. euro în 2023, plus 28% faţă d