Irina Moroşanu Vlad, chief revenue officer la Newsroom AI: În cinci ani, AI-ul va fi motorul principal al publicităţii video şi va reduce costurile creative cu peste 50%

♦  „Estimăm că 40% din bugetele video vor fi direcţionate către CTV programmatic (reclame difuzate pe televizoare smart, cumpărate prin platforme digitale) în următorii trei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.