Gigantul japonez Hoya testează piaţa din România cu ochelari tipăriţi 3D. Preţul unei perechi de ochelari Yuniku, brandul de ochelari tipăriţi 3D de Hoya împreună cu Materialise, porneşte de la 3.000 lei

Hoya Vision Care, divizia specializată în producerea de lentile pentru ochelari din cadrul gigantului japonez Hoya, unul dintre cei mai mari jucători globali din industria de optică, a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.