Florinel Chiş, AMRO: Comerţul online ajunge la 2,8 miliarde de euro anul acesta, plus 35%
♦ Campaniile de reduceri de Black Friday au generat anul acesta vânzări de circa 200 de milioane de euro, în creştere cu 66% comparativ cu 2016. Valoarea vânzărilor realizate online va...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Machinations.io, platformă de game design, a ridicat o nouă finanţare în valoare de 3,3 mil. euro. „Vom mări echipa şi vom dezvolta integrări cu cei mai populari furnizori de telemetrie pentru jocuri şi platforme Web3”
- Un nou accelerator pentru start-up-uri: Commons Accel lansează în parteneriat ADRVEST un program pentru proiectele aflate la început de dum în regiunea de vest
- Raluca Radu, Answear România: În campaniile de reduceri din această primvără am avut vânzări cu 30% mai mari faţă de anul trecut
- MerchantPro a investit 400.000 euro într-o soluţie nouă
- Care sunt start-up-urile câştigătoare ale celei de-a şasea ediţii Commons Accel