eMAG şi-a făcut calculele pentru ediţia a 9-a a Black Friday: vânzări de 500 milioane de lei într-o zi, cu 40 mil. lei în plus faţă de anul 2018
eMAG, liderul pieţei locale de retail online, mizează pe vânzări de 500 mil. lei prin platforma sa cu ocazia evenimentului de shopping Black Friday, în creştere cu 40 mil. lei faţă de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Fost şef al Bundesbank avertizează cu privire la apariţia unei noi elite globale, a „aristocraţilor AI“
- UN UNICORN PE ZI: Terrion
- ZF Live. Cătălin Şomfălean, CEO Innobyte: Anul 2025 a fost de balansare a bugetelor, iar unele companii chiar îşi reduc bugetele în zona de e-commerce. Piaţa de profil are o creştere mică, de o singură cifră, anul acesta
- Business Magazin. Cum se descurcă liderii români din business în era AI
- Diana Şipoş, vicepreşedinte al ANIS: Industria de software şi servicii IT din România a crescut cu 13% în 2024, la 17,7 miliarde de euro. În mod real, dacă dăm la o parte inflaţia, creşterea este de 7-8%, sub potenţial