eMAG e-commerce generation. Magie în e-commerce: Claudiu Man a început în 2023 o afacere online de vânzare de produse de casă şi accesorii sub brandul Clausteel şi a ajuns la 2,5 milioane de lei venituri în 2024. „Am încheiat 2023, primul an de activitate, cu afaceri de 600.000 de lei, iar la final de 2024 am depăşit pragul de 2,5 milioane de lei.“
Compania românească Clausteel, care vinde o gamă variată de produse – precum produse pentru casă, siguranţă şi supraveghere, accesorii auto-moto, soluţii antidăunători, gadgeturi şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 13 nov. 2025
- Aplicaţia zilei: MyChart
- UN UNICORN PE ZI: Govini
- ZF Live. Ioana Teodorescu, director client services & growth, şi Maria Vătămanu, head of strategy, MRM România: „Consumatorul român este nerăbdător. Vrea totul «aici şi acum» şi nu mai acceptă o relaţie superficială cu brandurile“
- Marian Sîmpetru, managing partner, eSolutions: 2025 a adus stabilizarea proiectelor, după doi ani de contracţie a industriei. Am demarat proiecte noi, iar interesul pentru produsele şi serviciile de AI este în creştere, semn că organizaţiile sunt mai desc