eMAG: Anul acesta, de Black Friday ne aşteptăm la creşterea plăţilor cu cardul, diversificarea coşului de cumpărături cu produse din mai multe categorii şi creşterea comenzilor la easybox

eMAG, cel mai puternic retailer online din România şi unul dintre cei mai mari jucători din regiune, cu afaceri de peste 8 miliarde de lei la finalul anului 2020, va organiza evenimentul Black...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.