eMAG a avut în 2021 în România afaceri de 5,7 mld. lei, în creştere cu 5% faţă de anul anterior. Iulian Stanciu: Cel mai important este că obiceiurile de consum din pandemie s-au păstrat
♦ „În zona de profitabilitate toate investiţiile acestea realizate de noi se vor vedea în anumite companii sau în anumite businessuri, se vor vedea în pierderi“. eMAG, cel mai...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Glow2Go, platformă online care oferă servicii de înfrumuseţare la domiciliu, atrage o investiţie de 192.000 de euro. O parte din finanţare vine de la un grup de business angels din comunitatea Bravva, coordonată de Ilinca Păun
- Daniel Vinerean, D&B David şi Baias: Ce riscuri ascunse au deţinătorii de site-uri web din perspectiva GDPR? Două situaţii des întâlnite în practică
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 5 iulie 2022
- Aplicaţia zilei: Structured: Planificator de zi
- Un nou fond aleargă după start-up-uri tech din regiune: Underline Ventures, fondat de Bogdan Iordache