Cine e noul şef al Cegeka România, companie cu afaceri de 47 mil. euro. Ovidiu Pinghioiu, absolvent al Universităţii Nicolae Titulescu din Bucureşti şi fost angajat al Ymens Teamnet între 2011 – 2014, preia funcţia de country director al Cegeka România în octombrie 2023
Cegeka România, subsidiara locală a grupului IT de origine belgiană cu acelaşi nume, care a înregistrat afaceri de 47 mil. euro în 2022, după o creştere de 30% faţă de anul precedent,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cât de mult contează investiţiile americane pentru Polonia şi Ungaria
- ZF IT Generation. Adorian Chiorean, CEO şi cofondator TapTasty – soluţii de digitalizare pentru restaurante: Anul acesta am crescut veniturile cu circa 40-50% şi vom continua creşterea şi în 2024, când vom lansa şi funcţionalităţi pe bază de AI. Clienţii
- ZF Digital Summit 2023. Eugen Schwab, vicepreşedinte CEE, Pierre Audoin Consultants (PAC): Adopţia AI este lentă în România pentru că există o conectare încă insuficientă a organizaţiilor la ce se întâmplă la nivel european şi global
- Ogre AI, care furnizează soluţii pentru sectorul energetic, estimează venituri recurente de 1 milion dolari în 2024. Compania a ridicat recent o finanţare de 625.000 euro şi e în căutare de investitori pentru o nouă rundă
- Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius şi lansează reţeaua de Retail Media. „Prin analiza tranzacţiilor colectate de casele de marcat şi profilarea clienţilor, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI, vânzările şi veniturile comercianţilor pot fi op