Supra: ZF eCommerce Summit 2025
Doina Vîlceanu, director de marketing, Content Speed: Următorul nivel e digitalizarea comerţului B2B – tot ce înseamnă distribuţie. B2C a ajuns la 6 mii de miliarde şi B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari. În B2B sunt cifrele mari şi avem nevoie de funcţionalităţi şi digitalizare pentru că e o zonă unde 1% înseamnă foarte multe milioane
Următorul nivel e digitalizarea comerţului B2B – tot ce înseamnă distribuţie. B2C e vocal şi a ajuns la 6 mii de miliarde şi în B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari, acolo sunt...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Anthony Pille, CEO, mateco România: Viitorul digitalizării în industria închirierii de echipamente va fi modelat de inteligenţa artificială
- Germanii de la umlaut, după măsurători pe 8.600 km de şosele şi în localităţi care acoperă 24% din populaţie, cu Samsung Galaxy S23+: Vodafone România este pe primul loc în topul reţelelor mobile, cu 921 puncte din 1.000 posibile, la 5 puncte distanţă de
- Aurelian Chitez, Colorful.hr: Inteligenţa artificială oferă trei perspective, dincolo de zona operaţională: experienţă, predictibilitate şi timp
- Grafic: Ce sentimente are Gen Z faţă de inteligenţa artificială
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 16 aprilie 2025