Dale Gall, MullenLowe Profero: Cei care au branduri tradiţionale trebuie să înveţe să acţioneze online, altfel vor pierde business în faţa jucătorilor noi
Explozia ratei de adopţie a internetului din rândul consumatorilor împreună cu „boom-ul“ numeric al smartphone-urilor care au crescut şi pe piaţa din România de 10 ori în şase ani,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate 16. Grupul Bitdefender
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Victor Gânsac, CEO, SafeTech Innovations: Securitatea cibernetică încă este văzută ca un cost, nu ca o investiţie în business. În 2026, vrem să generăm 15% din afaceri din pieţele internaţionale
- CEC Bank pentru Afaceri Româneşti. Andrei Negulescu, Matricia Solutions: Singurul mod de a face tranziţia de la antreprenorial la organizaţional este prin definirea unor procese de business. Iar acest lucru nu se poate fără digitalizare
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- Aplicaţia zilei: Stitchly: Cross stitch