Dale Gall, MullenLowe Profero: Cei care au branduri tradiţionale trebuie să înveţe să acţioneze online, altfel vor pierde business în faţa jucătorilor noi
Explozia ratei de adopţie a internetului din rândul consumatorilor împreună cu „boom-ul“ numeric al smartphone-urilor care au crescut şi pe piaţa din România de 10 ori în şase ani,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Irina Oprea Şalaru şi Cristina Boroşeanu, Filip&Company: Black Friday sub lupa ANPC - reguli care fac diferenţa între o campanie de succes şi un dosar de sancţiuni
- Bogdan Putinică, noul şef al expansiunii pentru start-upul AI Wonderful: Potenţialul este în companiile unde clienţii aşteaptă minute în şir la telefon. Un agent AI oferă o experienţă foarte bună la jumătate din cost
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 19 octombrie 2025
- Aplicaţia zilei: Lungy: Breathing Exercises
- UN UNICORN PE ZI: Flying Tulip