Cumpărăturile de haine şi încălţăminte se mută în online. Retailerul polonez de fashion online ANSWEAR: Am avut vânzări de peste 10 milioane de euro în S1/2020 în România, în creştere cu 35%. „În primul semestru din 2020 am sărit de 150.000 de comenzi pe ANSWEAR.ro, luna cu cele mai multe comenzi online fiind aprilie“
ANSWEAR România, subsidiara locală a retailerul polonez de fashion online, a înregistrat în prima jumătate a acestui an o creştere a vânzărilor de 35% comparativ cu aceeaşi perioadă din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Schimbare de strategie majoră la Apple: Compania va ataca piaţa low-cost cu un nou laptop sub 1.000 de dolari pentru a lupta cu Chromebook
- Bilanţul Google după 15 ani în România: Consultanţă în digitalizare pentru peste 10.000 de antreprenori şi IMM-uri şi 13 milioane de români prezenţi lunar pe YouTube.
- Război deschis în industria AI: Perplexity acuză Amazon de „intimidare” şi ameninţări legale. Miza: Asistenţii AI care ocolesc reclamele gigantului e-commerce
- Bulgarii de la Evrotrust atrag o investiţie de 6,6 milioane de euro de la 3TS Capital Partners pentru extinderea pe piaţa din România
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 4 nov. 2025