Cum vrea să îşi facă loc pe piaţa de supermarket-uri online din România unicornul ceh Rohlik, folosindu-se de colectarea şi analiza datelor de la clienţi:
Aneta Cotoi, Head of Customer Care, Sezamo: În prima lună de la lansarea oficială am avut aproape 10.000 de interacţiuni cu clienţii. Feedback-ul care vine pe partea de funcţionalităţi noi ajunge pe masa echipei de dezvoltare software
♦ „Există o tendinţă acum în România pe zona de customer care de a ascunde numerele de telefon şi de a folosi mai mult partea scrisă - secţiunea de «întrebări frecvente» sau...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 14 septembrie 2025
- Aplicaţia zilei: LIMIT: Screen Time Control
- UN UNICORN PE ZI: Jumbotail
- ZF IT Generation. Start-up Pitch. Elena Oprea, cofondatoare, Selftalk – platformă pentru autoterapie ghidată: Ţintim venituri recurente lunar de 10.000 de euro până la final de an şi vizăm o rundă de peste jumătate de milion de euro la începutul lui 2026
- Shaohua Yang, OPPO România: Ţintim o creştere de 15% în volum şi 20% în valoare pentru final de 2025, pe o piaţă locală estimată la 1,4 miliarde de euro. În 2024 am vândut 250.000 de telefoane. În 2024, compania chineză a vândut aproximativ 250.000 de un