Altex a găsit o soluţie prin care clienţii se pot autentifica în contul online şi la casele de marcat din magazinele offline: un cod QR în aplicaţia mobilă. Gigantul din electro-IT vorbeşte din 2015 despre integrarea proceselor de vânzare online şi offline
Altex, cel mai mare retailer electro-IT de pe piaţa locală, care vorbeşte încă din anul 2015 despre concentrarea pe integrarea proceselor de vânzare online şi offline, a găsit o soluţie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nikon caută să se diversifice dincolo de camere şi cipuri în faţa tensiunilor geopolitice
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 20 octombrie 2024
- Aplicaţia zilei: Bookmory - reading tracker
- Perplexity, start-up-ul AI susţinut de Jeff Bezos care dă dureri de cap Google, discută o finanţare de 500 mil. dolari la o evaluare de 8 mld. dolari
- ZF IT Generation. Ciprian Cazacu, cofondator şi CEO easySales - platformă SaaS de automatizare a proceselor din e-commerce: Suntem prezenţi în 5 ţări şi vizăm venituri de 1 milion de euro la final de 2024