Altex a găsit o soluţie prin care clienţii se pot autentifica în contul online şi la casele de marcat din magazinele offline: un cod QR în aplicaţia mobilă. Gigantul din electro-IT vorbeşte din 2015 despre integrarea proceselor de vânzare online şi offline
Altex, cel mai mare retailer electro-IT de pe piaţa locală, care vorbeşte încă din anul 2015 despre concentrarea pe integrarea proceselor de vânzare online şi offline, a găsit o soluţie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Schimbare la vârful Arctic Stream: Florin Mărginean, numit CEO în locul lui Dragoş Diaconu, care rămâne preşedinte al consiliului de administraţie
- Sondaj: Românii nu au încredere în AI fără intervenţie umană. 7 din 10 cer protecţia datelor ca prioritate
- Florin Drăgan, rectorul Universităţii Politehnica Timişoara: Guvernul a ales să taie „exact din zona care generează resursă umană pentru toate celelalte domenii: educaţia. Este o alegere comodă, dar care va avea efecte negative greu de reparat în următori
- Cum a fost piaţa de telecom în 2024 pentru cei mai mari patru jucători din industrie
- Revolut atacă piaţa telecomunicaţiilor. Fintech-ul britanic va lansa servicii de telefonie mobilă în Polonia, Marea Britanie şi Germania