Afacerile Softelligence au crescut cu 50% în 2014, la 1,5 milioane de euro
"Atingerea obiectivului de a încheia anul 2014 cu cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro se datorează, în primul rând, unei strategii mature de business care a avut la bază orientarea...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cele mai importante tranzacţii făcute de fondurile de investiţii în România ultimilor 20 de ani: de la vânzarea Orange de către AIG şi Enterprise Investors în 2005 la exit-ul recent al MidEuropa de la Profi
- Aplicaţia zilei: Windfinder Pro: Wind & Weather
- UN UNICORN PE ZI: Flatpay
- ZF IT Generation. Ediţie specială de la Builders House. Mara Ilie, fondatoarea Lifetoon - platformă AI pentru crearea de benzi desenate: Mergem pe o direcţie nouă - ne nişăm pe zona educaţională. Am atras 1.000 de utilizatori în prima lună de la lansare f
- Wolt România, la şapte luni de la rebranding: creştere de peste 10% vizată pentru 2026 şi transformarea în „mall de buzunar“. Alin Şerban: „Nu ne extindem în oraşe noi, ne consolidăm“