ZF 15 minute cu un antreprenor. Ovidiu Şandor, dezvoltatorul proiectului imobiliar ISHO din Timişoara: Ar fi grozav dacă oamenii care vin cu experienţă din Vest şi abordare constructivă cu privire la muncă s-ar integra în circuitul economic al ţării. „Trebuie să începem să ne gândim cum putem reporni acele zone economice care pot fi deschise.“
Forţa de muncă specializată reprezentată de românii care au lucrat în Vest şi care acum s-au întors în ţară, pe fondul pandemiei de COVID-19 ar reprezenta un plus pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Care este strategia de dezvoltare a Cris-Tim: Achiziţia unor branduri locale de pe alte pieţe din regiune, modernizarea fabricilor şi continuarea exporturilor
- CEC Bank semnează cu Banca de Investiţii şi Dezvoltare o convenţie de garantare pentru proiectele publice. Plafon total de 2,1 miliarde lei pentru următorii trei ani
- ZF Branduri româneşti 2025. Producătorii români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa, dar oportunităţi de creştere pentru brandurile locale sunt încă şi pe plan intern. „Antreprenorii trebuie să aibă mai multă încredere în ei şi mai mult curaj“
- Exim Banca Românească lansează oferta promoţională CASA A+ cu dobândă fixă de 4,99% în primii 3 ani pentru cei ce încasează veniturile prin bancă
- ZF Branduri Româneşti. Antreprenorii români trebuie să prindă mai multă încredere în brandurile proprii şi în eticheta „Made in Romania“. Comunicarea clară, investiţiile în tehnologie şi producţie ar putea duce la creşterea economică. „Ca piaţă, venim cu