Pandemia a dat naştere unor noi categorii de cumpărători de locuinţe premium: „Nivelul de educaţie financiară începe să crească şi în România“
Cum pandemia a venit şi cu nevoia de adaptare la munca de acasă, o parte din economiile făcute din martie 2020 încoace au contribuit la bugetul de achiziţie a unei locuinţe mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Francesco Curcio, CEO PINUM DOORS & WINDOWS : Am avut o creştere de 20% a afacerilor la şapte luni, din segmentul rezidenţial şi din francizare. Am avut o strategie corectă
- Comerţul, sănătatea şi construcţiile au apăsat cel mai tare pedala de acceleraţie în recrutare în ultimul an
- Turcia construieşte o fabrică de muniţie în Kosovo
- Sfârşitul unei tradiţii vechi de un secol în Ungaria: producţia de plăci ceramice a încetat odată cu închiderea ultimei fabrici şi mutarea ei în România
- Andreea Nicolae, North Bucharest Investments: În următoarele 12 luni în domeniul imobiliar vom vorbi clar de adaptabilitate, volatilitate, dar şi de oportunităţi reale pentru cei care vor acţiona rapid