Nemţii de la Lidl au pus ochii şi pe fabrica de bere din Bragadiru pentru a-şi face loc să se extindă
Grupul german Lidl, care deţine în România o reţea cu peste 170 de supermarketuri cu vânzări anuale estimate la circa 700 mil. euro, intenţionează să se extindă în oraşul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezvoltatorul imobiliar Prima Development Group din Oradea adaugă aproape 200 de apartamente şi o grădiniţă unui proiect rezidenţial din vestul Capitalei. Valoarea investiţei: 30 mil. euro
- Exclusiv ZF Corporate Dan Panciu, Founder&CEO, Fabrica de Profile: Avem o cerere destul de mare pentru produse de personalizare a locuinţei. 2025 arată bine, mai bine decât 2024. Estimăm o creştere de 25% până la final
- România, la extreme: în timp ce patronatele şi chiar guvernul se luptă să nu crească salariul minim pe economie pentru că IMM-urile nu ar avea resurse financiare pentru acest lucru, la polul opus un patron caută de un an şi jumătate un director operaţiona
- Companiile româneşti încearcă să se extindă în Ungaria
- ZF ESG 2025: De la cost la investiţie strategică. Cum îşi schimbă companiile modelul de business pentru a rămâne relevante. Companiile care se aliniază la ESG au nevoie de indicatori puţini şi clari pentru a implementa rapid schimbările. Sustenabilitatea