ZF Branduri Româneşti 2025
Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One United Properties: Ne uităm peste graniţă. Există planuri să investim afară. Sunt deja multe branduri româneşti care au trecut graniţele
Brandurile româneşti au ajuns destul de cool şi au o imagine destul de puternică să convingă consumatorul român să cumpere, a declarat Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Am vizitat multe fabrici din Europa şi ce s-a construit în România în ultimii ani arată mult mai bine. Firmele locale trebuie să aibă mai mult curaj şi o poveste a produsului
- Hidroelectrica a semnat un contract de 97,5 mil. euro pentru retehnologizarea centralei Stejaru, activ strategic pentru companie
- Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One United Properties: Ne uităm peste graniţă. Există planuri să investim afară. Sunt deja multe branduri româneşti care au trecut graniţele
- Adelina Badea, CEO, Mobexpert: Ca investiţii, 2025 a fost un an foarte bun pentru Mobexpert. Orice criză poate fi o oportunitate
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Arabesque. Comerţ cu materiale de construcţii