Firmele din Europa Centrală caută să-şi asigure poziţii fruntaşe în misiunea sisifică de reconstrucţie a Ucrainei. Peste 2.000 de firme poloneze sunt interesate să participe
Companiile central-europene caută locaţii, semnează contracte şi lansează proiecte în Ucraina devastată de război, încercând să se poziţioneze pentru viitoarele lucrări de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Din ce colţuri de ţară au pornit la drum marile branduri autohtone
- Cum au mers afacerile în ultimul an cu două magazine: IKEA România a avut afaceri de 1,15 mld. lei, plus 7% în 2022
- ZF IT Generation. Start-up pitch. Bogdan Almaşi, cofondator şi CEO, Assetto, o platformă de investiţii alternative în imobiliare, îşi propune să le ofere persoanelor fizice acces la active premium, precum malluri sau clădiri de birouri, prin investiţii fă
- Jumătate dintre marile companii multinaţionale plănuiesc să-şi reducă spaţiul de birouri în următorii trei ani
- Băncile americane fug cât pot de repede de malluri, centre comerciale şi birouri. Ce le sperie atât de tare?