De la distribuţie la producţie: Compania ungară Terran, cu o fabrică de ţigle la Câmpia Turzii, a făcut afaceri de 18 mil. lei în 2018 şi mizează pe o creştere de 10%
Compania maghiară Terran, care a investit anul trecut 5 milioane de euro într-o fabrică de ţigle din beton în Cluj, şi-a majorat afacerile cu 10% în 2018 şi a depăşit 18...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Dan Panciu, Founder&CEO, Fabrica de Profile: Avem o cerere destul de mare pentru produse de personalizare a locuinţei. 2025 arată bine, mai bine decât 2024. Estimăm o creştere de 25% până la final
- România, la extreme: în timp ce patronatele şi chiar guvernul se luptă să nu crească salariul minim pe economie pentru că IMM-urile nu ar avea resurse financiare pentru acest lucru, la polul opus un patron caută de un an şi jumătate un director operaţiona
- Companiile româneşti încearcă să se extindă în Ungaria
- ZF ESG 2025: De la cost la investiţie strategică. Cum îşi schimbă companiile modelul de business pentru a rămâne relevante. Companiile care se aliniază la ESG au nevoie de indicatori puţini şi clari pentru a implementa rapid schimbările. Sustenabilitatea
- ZF Live. Bogdan Mîndrescu, CNAB. Ce planuri are Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti pentru a face faţă traficului aerian în creştere? Cele două aeroporturi din Capitală ar putea avea fiecare câte un terminal nou. În următorii cinci ani, traficul de p