Conferinţa Top 1.000 cele mai mari companii din România. Andrei Koszti, regional commercial manager, CTP România: „Ca un parc industrial să fie funcţional, nu trebuie să fie o clădire pe un câmp, trebuie să fie o zonă în care lucrurile să se poată dezvolta astfel încât să formeze o comunitate de business“
♦ „Ne poziţionăm în zonele deja dezvoltate, cu acces foarte facil la infrastructură.“
Un parc industrial este funcţional atunci când se află într-o zonă care se poate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Chiriile sunt în medie cu 5% peste iunie 2024, cu un plus de 9% în Bucureşti. Cele mai accesibile sunt în Arad (350 euro), Timişoara şi Craiova, iar cele mai scumpe în Sectorul 1 (790 euro), Sectorul 2 şi Cluj-Napoca
- ZF Cei mai mari jucători din economie: 20 de ani. Imposibil de detronat: care sunt liderii de piaţă pentru care de două decenii nu există decât primul loc. Alro Slatina şi-a păstrat locul unu în top şi a ajuns la 3,4 mld. lei anul trecut, plus 36%
- ZF Cum construim România, un proiect ZF & CBRE. Judeţul Ilfov vrea să schimbe strategia dezvoltării: parteneriate public-privat, educaţie şi infrastructură pentru atragerea investitorilor şi echilibrarea relaţiei cu Bucureştiul
- Premierul maghiar Viktor Orban anunţă un credit cu dobândă de 3% pentru achiziţia primei locuinţe
- Mobexpert marchează a doua deschidere de magazin de anul acesta şi pune pe hartă o unitate în zona Pallady din Bucureşti, după o investiţie de 10 mil. euro. „Noi, românii, putem să facem lucrurile cel puţin la fel de bine cum pot şi retailerii internaţion