Cel mai mare credit de dezvoltare imobiliară din România: RIVUS Cluj, proiectul de reconversie semnat de IULIUS şi Atterbury Europe ia 400 mil. euro de la un consorţiu format din Erste Bank, BCR, BERD şi BRD. Valoarea totală a investiţiei care va transforma fosta platformă Carbochim într-un proiect imobiliar este de 500 mil. euro
Grupul IULIUS, alături de Atterbury Europe, obţine o finanţare record de 400 mil. euro pentru RIVUS Cluj-Napoca, un proiect de reconversie urbană de peste jumătate de miliard de euro,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Dezvoltatorul imobiliar Impact anunţă strategia pentru 2026–2034: investiţii de peste 1 mld. euro şi lansarea unor noi proiecte rezidenţiale majore
- Reff & Asociaţii I Deloitte Legal a asistat dezvoltatorul imobiliar Prime Kapital în emisiunea de obligaţiuni de 100 mil. euro subscrise în principal de cinci fonduri de investiţii
- Şeful Leroy Merlin: Anul 2025 este anul în care accelerăm investiţiile. Reţeaua de bricolaj vede o creştere a pieţei cu 2-3 mld. euro în trei ani, susţinută de renovările caselor pentru eficienţă energetică
- Afacerile Eaton Electro Producţie, care deţine două fabrici de tablouri electrice şi confecţii metalice în Maramureş, au scăzut cu 4,4% în 2024, la 1,417 mld. lei
- Mathieu Bauduin, CEO al Leroy Merlin România: Piaţa de bricolaj va ajunge la 8 miliarde de euro în trei ani. Ne aşteptăm să crească şi procentul de vânzări alături de servicii, iar noi pregătim trei noi magazine şi în 2026