Alfa Group, controlat de antreprenorul de Alin Niculae, cumpără cea mai mare parte din proiectul Iride Park deţinut de cehii de la CPI în zona Pipera din Capitală
Alfa Group, prin societatea Iride Development, a achiziţionat de la CPI Romania cea mai mare parte din proiectul IRIDE Park, logistica aferentă şi două imobile aflate în vecinătate, cu...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Dan Panciu, Founder&CEO, Fabrica de Profile: Avem o cerere destul de mare pentru produse de personalizare a locuinţei. 2025 arată bine, mai bine decât 2024. Estimăm o creştere de 25% până la final
- România, la extreme: în timp ce patronatele şi chiar guvernul se luptă să nu crească salariul minim pe economie pentru că IMM-urile nu ar avea resurse financiare pentru acest lucru, la polul opus un patron caută de un an şi jumătate un director operaţiona
- Companiile româneşti încearcă să se extindă în Ungaria
- ZF ESG 2025: De la cost la investiţie strategică. Cum îşi schimbă companiile modelul de business pentru a rămâne relevante. Companiile care se aliniază la ESG au nevoie de indicatori puţini şi clari pentru a implementa rapid schimbările. Sustenabilitatea
- ZF Live. Bogdan Mîndrescu, CNAB. Ce planuri are Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti pentru a face faţă traficului aerian în creştere? Cele două aeroporturi din Capitală ar putea avea fiecare câte un terminal nou. În următorii cinci ani, traficul de p