Alexandru Stânean, CEO al TeraPlast: Când ajungi să ai produse cu cotă de piaţă de 40-60% îţi dai seama că este foarte greu să mai creşti local. Noi am ales să ne dezvoltăm cumpărând fabrici în străinătate

♦  Compania este prezentă în Serbia, Republica Moldova, Ungaria şi Croaţia  ♦  Suntem internaţionali din 2017, 40% din business provin din străinătate  ♦...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.