Brand de ţară propus de ZF: dividendele de la Bursa de Valori Bucureşti.

Bursă. Cu un randament mediu de 6,1% în ultimii zece ani, dublu faţă de Germania, Franţa, Italia, Austria, Ungaria, Polonia, avantajul de a fi generos cu investitorii, bine promovat în rândul celor instituţionali, ar putea transforma un punct forte – randamentele – într-un atu pentru a rezolva un punct slab – lichiditatea

♦  Un program de promovare coerent din partea autorităţilor, alături de continuarea listărilor de stat şi private ar putea atrage fonduri de pensii, ETF-uri tematice şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.