Afacerile Agroland s-au dublat la patru ani de la listare, dar acţiunile s-au înjumăţit. Ce planuri are conducerea pentru a reduce acest ecart? Horia Cardoş, CEO şi fondator: Comunicarea planurilor noastre către investitori, a rezultatelor şi compararea evaluării altor companii cu diviziile noastre

Cu o evaluare la jumătate faţă de listarea din 2021, în pofida faptului că business-ul s-a dublat, Agroland (AG), compania care deţine cea mai mare reţea de magazine agricole din România,...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.