ZF Retail Summit 2022. Mihai Buda, Mastercard România, Croaţia, Bulgaria, Israel: Pandemia a făcut ca oamenii să îşi redescopere cardul, iar cei care nu îl aveau, să îl solicite. Piaţa a crescut în 2021 cu circa 1 milion de carduri, ceea ce este foarte mult

♦ În perioada 2020-2021, circa 60% din oameni au încercat să plătească cu cardul cel puţin o dată ♦ Managementul banilor este unul dintre principalele motive de reticenţă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.