ZF Live. Gabriela Nistor, CEO, Salt Bank: Am ajuns la active de peste 1 mld. lei, iar la finalul anului ar trebui să trecem de 3 mld. lei. Până acum avem 400.000 de clienţi, iar ţinta pentru finalul anului este undeva între 700.000 şi 800.000 clienţi
♦ Avem un prim credit pus în producţie şi am început să dăm credite la friends and family, avem abordarea asta, pentru că trebuie să testăm şi modelul, trebuie să vedem că...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Câştigă teren: Băncile româneşti au ajuns la 38% pondere în sistemul bancar în 2024, de la 34% în 2023
- Slăbiciunea dolarului a făcut loc monedelor est-europene: Într-un clasament cu peste 30 de monede în funcţie de evoluţia faţă de dolar, forintul ocupă locul doi, coroana cehă locul patru, zlotul poziţia a şasea, iar leul locul 12
- Subscrierile pentru noua ediţie a Fidelis încep vineri 4 iulie. Dobânzi de până la 8,25% pentru lei şi 6,3% pentru euro
- Bursă. Acţiunile bancare europene au încheiat cea mai bună jumătate de an din 1997 încoace: cele ale Soc Gen, proprietarul BRD, au urcat cu 78%, Deutsche Bank cu 51%, UniCredit cu 48%, Raiffeisen cu 33%, Erste (BCR) cu 23%. La Bucureşti, Banca Transilvan
- ZF Bankers Summit 2025. Românii încep să-şi schimbe comportamentul. Creditarea de consum s-a îmbunătăţit, dinamica semnificativă este pe economisire şi digital, iar zona ipotecară loializează clientul pe termen lung, dar interesul tot mai mare se duce căt