ZF Live. Florin Bâlcan, CEO al Provident România: Simt că piaţa este în creştere. Venitul populaţiei creşte prin aceste creşteri consecutive ale salariului minim. Pe de o parte, oamenii îşi vor putea acoperi mai uşor nevoile urgente, iar pe de altă parte oamenii îşi vor putea face mai multe planuri
♦ „Suntem pe la 180.000 de clienţi. De-a lungul ultimilor 18 ani am servit mai bine de 1,3 milioane de clienţi l Soldul creditelor în prezent este în jurul a 900 mil. lei. Vârful...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- BNR a primit distincţia „Best Commemorative Banknote 2024” pentru bancnota emisă cu ocazia împlinirii a 185 de ani de la naşterea regelui Carol I, din partea International Bank Note Society
- Consumatorii au primit în plus, în 2024, aproximativ 1,7 milioane lei ca urmare a concilierilor realizate de Entitatea de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Financiar non-bancar din ASF, fiind înregistrate 761 cereri de conciliere
- Exclusiv ZF Corporate Asigurări. Industria asigurărilor - între riscuri nevăzute şi oportunităţi palpabile
- Creşterea constantă a veniturilor la buget, indicator de încredere în economia românească
- Exclusiv ZF Corporate Analiză Supliment ZF Branduri româneşti. Strategie: ce giganţi străini şi-au adus mărcile proprii în România, dar le-au păstrat şi pe cele autohtone? De cele mai multe ori, brandurile româneşti sunt păstrate doar pentru piaţa locală, unde au poziţii de top în vân