Viteza creditului a depăşit creşterea depozitelor spre final de 2021, ajungând în decembrie la 14,8%, după mai mulţi ani în care depozitele creşteau mai rapid. Creditul corporate: plus 26%, ritm aproape dublu faţă de retail. Pe ansamblul întregului an 2021, ritmul mediu de creştere al creditului privat a fost de 10,7%
♦ Creditele totale retail şi corporate au ajuns în decembrie la un sold de 324,2 mld. lei ♦ Creditele corporate în lei au avansat în decembrie cu 26,2%, mult peste viteza creditelor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bursă. Patria Bank răscumpără parţial acţiunile foştilor acţionari ai Carpatica şi Patria, într-o operaţiune de 9 milioane de lei aprobată de BNR după fuziunea băncilor
- Allianz-Ţiriac, după explozia din Rahova: Există 9 locuinţe asigurate facultativ de Allianz-Ţiriac în imobilul afectat şi 27 în total în zonă. Valoarea totală asigurată acoperită de Allianz-Ţiriac este de aproximativ 2 milioane de euro
- Instituţiile şi autorităţile publice aveau la 31 august datorii fiscale neachitate de 583 mili.lei. ANAF: Neachitarea restanţelor va duce la luarea măsurilor legale pentru recuperarea sumelor datorate
- UNSAR: Cel puţin 45 dintre locuinţele afectate de explozia din cartierul Rahova sunt protejate de o poliţă facultativă de asigurare
- Ediţie specială ZF LIVE. Cum se transformă mediul universitar pentru a fi „la curent“ cu nevoile de învăţare ale generaţiei Z şi pentru a-i pregăti pe tinerii de astăzi pentru piaţa muncii