Care sunt tendinţele actuale pe piaţa de marketing din România? Cum s-au schimbat obiceiurile de consum într-o lume a inflaţiei? Ce urmează după Tricoul Galben? Urmăriţi ZF Live, marţi, 16 iulie, ora 12:30, o discuţie cu Mihai Bârsan, expert marketing, fondator The Engine / Zoom
Care sunt tendinţele actuale pe piaţa de marketing din România? Cum s-au schimbat obiceiurile de consum într-o lume a inflaţiei? Ce urmează după Tricoul Galben? Urmăriţi ZF Live,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Allianz-Ţiriac a terminat anul 2024 cu subscrieri totale de 3,8 mld. lei, în creştere cu 5%. Profitul brut s-a dus la peste 500 mil. lei. Virgil Şoncuntea, CEO, Allianz-Ţiriac: “Ne propunem să depăşim 1 mld. lei din activităţile de viaţă şi sănătate în ur
- Depozitele de la bănci, în lei şi valută, au atins 626 mld. lei în februarie, plus 7,8% an/an. Economiile în lei ale populaţiei s-au majorat cu 13,2%, iar cele ale companiilor cu 1,1%
- Dinamica anuală a creditului privat s-a majorat cu 9,4% în februarie, până la un sold de 420 mld. lei, după ce împrumuturile în lei au crescut cu 11,3%, iar cele în valută cu 5,3%
- De ce credem în industria asigurărilor?
- Opinie Horia Braun, CEO Erste Asset Management: Ce vor protecţioniştii?