Studiu Visa: Peste jumătate dintre români cred că IMM-urile prioritizează interesele consumatorilor, da încrederea poate fi pierdută rapid în absenţa unor măsuri adecvate de securitate a plăţilor

IMM-urile se bucură de cel mai ridicat nivel de încredere în rândul consumatorilor români, jumătate dintre aceştia considerând că firmele mici şi mijlocii vor face ceea ce este corect...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola
Read this article in English on www.ZFEnglish.com

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.