Studiu Raiffeisen Bank: Gen Z pune bani deoparte pentru vacanţe, Gen X pentru copii, iar Baby Boomers pentru urgenţe
Generaţiile din România au priorităţi diferite, dar valori comune în gestionarea banilor, arată un sondaj realizat de Raiffeisen Bank România în parteneriat cu Appinio, conform căruia...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ministerul Finanţelor împrumută la începutul lunii noiembrie 1 mld. lei de la bănci, prin două licitaţii cu titluri de stat, la dobânzi de 6,98% şi 6,63% pe an
- Rezervele valutare la Banca Naţională se situau la finalul lunii octombrie la nivelul de 65,3 mld.euro, în uşoară creştere, cu circa 300 mil.euro faţă de septembrie
- Studiu Visa: Peste jumătate dintre români cred că IMM-urile prioritizează interesele consumatorilor, da încrederea poate fi pierdută rapid în absenţa unor măsuri adecvate de securitate a plăţilor
- Exclusiv ZF Corporate Nicolae Şerban, fondator şi CEO Grup Şerban Holding: Nu investim de dragul investiţiilor. Investim când putem obţine o marjă de profit bună, când există o cerere
- Studiu Raiffeisen Bank: Gen Z pune bani deoparte pentru vacanţe, Gen X pentru copii, iar Baby Boomers pentru urgenţe