Studiu BRD Societe Generale: Jumătate dintre antreprenorii români văd în sustenabilitate o modalitate de reducere a costurilor, dar acelaşi procentaj consideră implementarea prea costisitoare. Principalele bariere, lipsa resurselor interne şi accesul limitat la finanţare

Sustenabilitatea este adesea percepută ca un cost sau o obligaţie, nu ca o oportunitate, dar este momentul să schimbăm această perspectivă, căci sustenabilitatea înseamnă rezilienţă...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.