Ce rezultate a obţinut în România în 2023 UniCredit Bank, care cumpără Alpha Bank şi poate urca pe locul 3 în topul băncilor mari. UniCredit Bank a majorat creditarea cu 10%, la peste 8 mld. euro, şi a obţinut la final de 2023 un profit de aproape 300 mil. euro, în creştere cu 44%, la venituri de 632 mil. euro, marja de profit îndreptându-se spre 50%
♦ Veniturile totale ale UniCredit Bank în România au crescut în anul 2023 cu 21,5% faţă de nivelul anul 2022, până la 632 mil. euro, evoluţia fiind influenţată în principal de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Virgil Şoncutean, CEO, Allianz-Ţiriac: Achiziţiile vor continua şi piaţa se va consolida, dar în acelaşi timp cred că va fi constant loc şi pentru jucători noi
- În Ungaria, inflaţia muşcă din nou şi revenirea economică s-ar putea amâna cu încă un an. În Polonia, inflaţia pare să fie sub control şi permite băncii centrale să scadă dobânzile şi să stimuleze creşterea economică. Economia poloneză este deja campioană
- Indicele ROBOR la 3 luni a deschis săptămâna în creştere, la 6,55%
- Omniasig a plătit 5,2 mil. euro în baza unei poliţe RCA, după un accident din Italia. Aceasta este cea mai mare despăgubire plătite de companie în S1/2025
- Ce spun asigurătorii despre fuziuni şi achiziţii. Piaţa este efervescentă, toţi se uită la oportunităţi şi sunt deschişi, dar deocamdată nimic nu este de vânzare. În perioada următoare consolidarea este cuvântul cheie, iar creşterea organică trebuie să ră