Promovare surpriză. Marius Popescu, fost CEO al NN România şi fost şef al NN Turcia, preia funcţia de director general al NN Japonia. Managerul în varstă de 45 de ani are aproximativ 20 ani experienţă în zona asigurărilor, pensiilor private şi a investiţiilor, dobândită atât în ţară, cât şi în străinătate
♦ Marius Popescu venea la conducerea NN Asigurări de Viaţă România (fosta ING Asigurări de Viaţă) în vara anului 2013.
Marius Popescu, director general al NN Asigurări de Viaţa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ediţie specială ZF LIVE. Cum se transformă mediul universitar pentru a fi „la curent“ cu nevoile de învăţare ale generaţiei Z şi pentru a-i pregăti pe tinerii de astăzi pentru piaţa muncii
- Creşterea taxelor frânează apetitul românilor pentru consum pe credit. Creditele de consum noi în lei au scăzut sub 4 miliarde de lei în august, luna majorării TVA
- ZF Business şi marketing în fotbal, o emisiune susţinută de Salt Bank. Dan Şucu, Mobexpert şi investitor în fotbal: Strategia pentru Rapid şi Genoa este consolidarea financiară a celor două cluburi şi crearea unei sinergii între ele
- Mastercard va investi 250 de milioane de euro în trei noi centre de date în Franţa, ca parte a unui angajament strategic pentru Europa
- Ştefan Stavrositu, preşedinte directorat, BCR Asigurări de Viaţă VIG: Pentru noi, o asigurare de viaţă şi sănătate nu este doar un instrument financiar. Compania a lansat o asigurare de sănătate internaţională cu costul de 160 de lei/lună