ZF Bankers Summit 2025. Ziua 2
Mugur Tolici, BNR: Multe joburi ale viitorului nu s-au inventat încă; căutăm oameni adaptabili şi deschişi să înveţe, nu doar experţi tehnici
În contextul unei pieţe a muncii în continuă schimbare, Banca Naţională a României (BNR) pune accent nu doar pe expertiza tehnică, ci mai ales pe adaptabilitate şi dorinţa de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- UNSAR: Românii sunt tot mai interesaţi de protecţia asigurărilor. Principalele îngrijorări sunt situaţia profesională şi veniturile, urmate de evenimentele care afectează locuinţa şi bunurile, inclusiv maşina, în timp ce viaţa şi sănătatea coboară destul
- Marius Georgescu, Generali România: Avem active de miliarde de euro asigurate, dar conştientizarea nevoii de protecţie lipseşte la mulţi antreprenori
- Tranzacţie pe piaţa de brokeraj: Grupul financiar de origine cehă Partners îşi extinde activitatea în România prin achiziţia Kiwi Finance, după ce a preluat 33% din Transilvania Broker de Asigurare în 2024
- CEC Bank permite clienţilor să ia credite ipotecare în lei şi euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute. ”Accesarea serviciilor bancare trebuie să fie la fel de simplă ca orice comandă la un magazin online”
- Cristian Filimon, Director of Insurance Division at LIFE IS HARD: Peste 95% din poliţele de asigurări sunt intermediate prin agenţi sau asistenţi în brokeraj, deci digitalizarea trebuie să fie în primul rând pentru ei, ca să ajungă mai repede la client